donderdag 11 november 2010

De foto's van onderstand bericht

Eindelijk ik in een kleedje, zo te zien mogen er nog wel wat kilootjes af

Heidi en ik aan de pannekoeken
Heidi, ik en Bjorn lekker aan het smullen
Heidi, Bjorn & Robert
Hier onze boot!!!
Mooi uitzicht
De bootjes waar je mee naar de dolfijnen kan gaan zien
Heidi en Robert
Heidi, Robert & Bjorn
Allen hadden ze plezier
Ayu, Bjorn en Robert
Lollie boy 1
Lollie boy 2
Lollie boy 3
Robert met 1 schone
Robert met 2 schone
Hier hebben we sausis gekocht
Robert aan het bijverdienen
Komang en Robert
Precies een verliefd koppeltje

4 opmerkingen:

  1. Rita ik vind dat het kleedje je heel erg leuk staat, en ophouden over die kiloos, want volgens mij zijn er al heel veel af.
    Heel mooie kleur, heb je die in Lovina gekocht? hij staat echt heel erg lek

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Marian, heb per ongeluk je berichtje verwijderd inplaats van dat van mij, dus nu dat van mij ook gelukt.
    Bedankt en voel me er wel lekker in, het blauwe heb ik bij de naaister laten maken en het andere heb ik gekocht bij de dame aan het strand waar Robert bij zit op de foto.
    Hier alles ok alleen slecht nieuws over onze vriend Johan in Den Haag, hij is dringend geopereerd dus we hopen dat alles goed komt met hem want we denken er wel veel aan en nu zo ver weg van hun.
    Gr Rita & Robert

    BeantwoordenVerwijderen