donderdag 10 maart 2011

Onze laatste dag in Bali

Hier het laatste berichtje vanaf Bali denk ik.
Onze vlucht is ok, berichtje gekregen dat we om 16.20 morgen namiddag naar Taipei vliegen, daar één nachtje slapen en de volgende dag om 8.40 verder vliegen via Bangkok naar Amsterdam waar we rond 19.15 zaterdag avond landen.
Hopelijk staat het busje ons op te wachten om ons naar Berchem Satie te brengen waar Dirk ons komt ophalen.
Ik hoop dat het niet te koud is of regent want ben wel op mijn sandalen, t-shirt en sjaal.
Giok komt ons rond 8 uur s'morgens oppikken, een Australische die hier in het hotel verblijft vroeg of ze mocht meerijden want zij vliegt ook vrijdag naar huis, natuurlijk waarom niet.
We gaan nog wel effe in Bedugul op de markt stoppen en zien of ze nu al de grote maten van singlets hebben voor Robert want die zijn hier in Lovina niet te vinden, daar is een winkeltje die ze hebben.
Verder zien we wel hoe alles verloopt, na de middag afscheid gaan nemen aan het strand hier en in Lovina centrum, deze namiddag komt Wati mijn nageltjes nog effe doen en deze avond het afscheids dinner ons aangeboden door Susie & John van hotel Melamun, Marian en Henk en de volledige staff is ook uitgenodigd.
Een paar kinderen zouden komen dansen, dus een beter afscheid kunnen we niet hebben.
We zijn goed geladen, zo'n 63 kg en Robert zijn handbagage weegt 8 kg, de mijn 7 kg de zakken van de laptops zitten ook vol, hopelijk ziet Robert het pas als we ze er moeten uithalen in de luchthaven hahha.
Gisteren avond zagen we nog een Nederlands stel, ik was aan het vertellen dat ik in dit vliegtuig niet met mijn voeten aan de grond kan, zij had juist een opvouwbaar voetbankje gekocht, ze liet het me zien en ideaal voor mij en kon het nemen zodat Robert niet meer naar Singaraja moest rijden zou zij er wel een ander gaan kopen dus direct gedaan.
Het kan zelfs nog bij mijn hand baggage!!
Al de zaken die we niet meenemen naar huis is hier in het hotel opgeslagen, we hebben drie plastic bakken en een aantal dozen, weet niet waar het allemaal van komt maar het is er en het blijft hier.
Er was effe paniek want had alles opgeschreven wat ik in september niet meer moet meebrengen, had ik toch zelf die brief in de doos gedaan die hier moest blijven, natuurlijk die was al dicht geplakt, ik maar denken welke doos was het, gegokt en juist gegokt lag er van boven in.
Doos terug dicht en nu komt ze niet meer open zei Robert, dan vond ik mijn euro's niet meer, de muntstukken de briefjes natuurlijk wel, zeg daar ga ik niet meer achter zoeken, geeft de chauffeur in België dan maar 50 €, dat vind ik nu wel wat veel zenne !!! zeker nu we uit Bali komen.
Gelukkig hebben we toch nog wat munten gevonden zo heeft de chauffeur toch iets drinkgeld.
Hoe het deze avond verlopen is en de terug vlucht dat horen jullie wel als we thuis zijn.
Groetjes
Rita & Robert

2 opmerkingen:

  1. Goh, wat een geluk zeg. Ja, dat lijstje is wel handig. Wat goed dat jullie zoveel daar kunt achterlaten. Hoef je niet mee te sjouwen.
    Nou, ik kom eventjes jullie een heel goede thuisreis toewensen Rita.
    Jullie hebben weer genoten van alles, zoals vanouds. En ik heb alle verhalen kunnen lezen en foto's bekijken en lekker jaloers kunnen zijn, lol. Toch weer fijn de kinders weer te zien overmorgen en straks weer in je eigen bed te slapen. Doei doei, heel goede reis.Gr.M.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Marguerite, ja erg handig want nu weet ik het nog maar binnen 6 maanden niet meer.
    Dank je wel hoor en zal een hele trip worden,maar ja we kunnen beide goed slapen in het vliegtuig.
    Zeker en vast hebben we ervan genoten en deze avond was prachtig, lekker eten , Balinese dansen en als laatste vuurwerk, ofwel zijn ze erg blij dat we weg zijn of anders !!!
    Zal zeker fijn zijn de kinderen en kleinkinderen weer terug te zien na 6 maanden.
    Het bed is geen probleem maar de kou daa rheb ik een beetje bang van.
    Gr Rita & Robert

    BeantwoordenVerwijderen