woensdag 15 september 2010

Nog 1 dag

Hallo iedereen,
Bali here we come !!!!
Wij zijn klaar om te vertrekken, diegene die nog mee willen moeten zich haasten hoor !!!
In onze bagage is geen plaats meer alles zit vol, een beetje overgewicht ook bij Robert maar gelukkig hebben we Evergreen Class zodoende hebben we bredere zetels en meer beenruimte, deze beide zijn niet van toepassing op mij.
Gisteren hebben we nog een mail gekregen van Eva Air en we vliegen niet met de 747 maar met de B777 dus nieuwer toestel en daar is het geen Evergreen Class maar wel Elite Class, klinkt beter ook hé.
We hebben onze zelfde plaatsen dus netjes naast elkaar, ik aan het raam en Robert langs de gang, toch fijn zomaar met twee naast elkaar geen derde erbij !!!
Robert is in zijn nopjes daarover want daar hebben we betere muziek dus hij heeft zijn IPod niet nodig, het eerste jaar dat we naar Bali gingen vlogen we ook daarmee en de muziek was heel goed dus hij hoopt nu ook natuurlijk.
Onze vriendin in Bali is verwittigd zodat haar man ons aan de luchthaven in Denpasar komt oppikken zaterdag namiddag, zondag rijden we dan naar Lovina waar ook alles klaar is, onze kamer en de motor staan al op wacht !!
De rit duurt ongeveer zo'n 3 uur, maar eerst maken we een tussenstop in Bedugul op de markt waar Robert op T-shirts jacht gaat zodat hij zes maanden verder kan, dat zal onze eerste keer zijn om af te dingen waar daar vragen ze er maar op Los.
Verleden jaar hebben we daar ook T-shirts gekocht dus we weten van wanten, daarna is het nog een uurtje rijden naar Lovina door de Bergen, in de vroege namiddag zullen we dan in Lovina aankomen.
Deze namiddag komen mijn broers en schoonzusters en mijn vriendin Maria koffie drinken en dan wordt het ook van hun afscheid nemen, s'avonds komen de kinderen, schoon en kleinkinderen frietjes eten daarna is het van hun ook weer afscheid nemen.

Donderdag brengt Rudy ons naar Berchem Station waar rond 16.15 de bus ons naar Schiphol brengt we zouden rond 19 uur aankomen, het is geplant om rond 21.40 uur op te stijgen, we zien wel wanneer we aankomen, ik heb twee boeken bij om te lezen ook mijn IPod dus ik amuseer me wel de uren die we moeten vliegen tot in Bali.
Dit zal het laatste berichtje zijn tot ik weer internet heb in Bali denk ik, of het moest zijn in Taipei in het hotel of op de luchthaven daar staan ook een aantal computers.
Het gaat jullie goed en tot zondag of maandag
Hopelijk genieten jullie ook van het filmpje dat je hieronder vind
Groetjes Rita & Robert

Geen opmerkingen:

Een reactie posten