zondag 9 januari 2011

Foto's brunch in Hotel Damai

Mooi uitzicht



De Boss aan de tafel
Lekkere Yoghurt met muesli
Ook een lekkere mixed juice
Mixed Juice, Mojito en water !!!, geen alkohol !!!
Lekkere croissants en koffiekoeken, toast met homemade aardbeien en sinaasappeljam mmmm

Zou ik dat wel lusten
Roerei met truffels en kaviaar
Ei Benedickt, wat was dit lekker
Worstjes, bacon en gebakken tamarilo, lekker fris
Vinaigrette salade en vlees
Ik was er ook bij !!
Robert zijn dessert lekker fruit met ice cream
Dit roze is de Guava
Mijn pannekoek met stroop mmmm
Stokje met chocopasta
Stukje chocolade met chocopasta, erg lekker
Het jonge koppel !!!

2 opmerkingen:

  1. Nou, dat is geweldig, Het uitzicht, het heerlijke weer en dan de schitterende maaltijd. Wat een mooie foto's Rita, ik zou ze zo wel willen hebben. Ik zie dat je daar dragon fruit ( dat roze ) bij hebt. Hoe vond je dat smaken? Ik had ze in Darwin ook, maar vond er niet veel aan. Ze zien er wel heel mooi uit voordat ze aangesneden zijn. Jongens, dit is een echt feest hoor, zou het zo graag mee hebben willen maken, Wat kunnen de Balinezen dat toch mooi presenteren he?
    Groetjes en bedankt voor de foto reportage. M.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Marguerite,
    Het was ook geweldig en lekker.
    Ja de foto's zijn goed gelukt om jullie zo een beetje te laten mee genieten.
    Het is geen Dragon fruit maar Guava
    http://nl.wikipedia.org/wiki/Guave.
    Dit is echt heel lekker,ik lust het ook liever dan Dragon fruit daar is niet veel smaak aan.
    Het was prachtig gepresenteerd,dit hotel is wel niet voor onze beurs om er te verblijven maar voor deze gelegenheid vond dat dit moest kunnen.
    Groetjes Rita & Robert

    BeantwoordenVerwijderen