zaterdag 8 januari 2011

Mijn verjaardag

Hallo iedereen,
We blijven hier maar feesten, dinsdag was het mijn 63st verjaardag en vandaag zijn we 45 jaar getrouwd, ik denk dat Robert wel een medaille verwacht van moed en zelfopoffering hahaha.
Dit verslag volgt dan later wel want heb nu nog niet veel er over te vertellen, maar met mijn verjaardag werd ik s' morgens verrast met een taartje van het personeel van Melamun, natuurlijk moest ik de kaarsjes uitblazen.
Het keuken personeel had de handen vol met nog andere gasten dus even gewacht tot iedereen klaar was en hebben we de foto's gemaakt met bijna heel de staff van Melamun hotel.
We hebben er een stukje van gegeten ook nog andere gasten, de rest werd verdeelt onder hun, denk niet dat iedereen zoiets lust, het was mooi versierd en erg lekker, niet zoals onze jongens ze maken maar voor Balinese normen hoedje af.
Er werd ons verteld dat Made ze gemaakt heeft, knap werk.
s'Avonds zijn we bij Ketutje gaan eten en heb een mooi sarong gekregen van hun, van Robert had ik dat schilderijtje met een Balinese danseres al gekregen durfde dit niet te laten hangen tot nu dus een tijdje geleden al gekocht.
Vind het wel erg mooi en thuis een mooie kader er rond en ja waar moeten we dat dan weer gaan hangen !!!
Ik heb een heel fijne dag gehad, rustig aan maar ja we worden ook al wat ouder natuurlijk.

Donderdag zijn we dan nog even naar de Dr geweest, nu deze keer op de motor naar Singaraja, hij heeft nog wel antibiotica gekregen ook van de andere pillen nog een aantal en wond helende zalf die hij aan zijn teentje moet doen, wat weer de oorzaak was dat klein wondje.
Het betert elke dag, het is al redelijk licht terug geworden maar als hij buiten komt of op de motor doet hij er wel een verband om.

Vrijdag had ik afgesproken met Gerda zij verblijft in Angsoka hotel waar we vroeger logeerde om eens naar haar e-reader te komen kijken, had ze een kleine party geplant voor mijn verjaardag aan het zwembad met de buren, dus Gerda, Joop, Anneke, Dick, Joke en Willem, we kennen hun van de andere jaren in Angsoka.
Ze had zelfs gebakjes gehaald, de nodige drank was er, kreeg ook nog een leuk geschenkje van hun allen, dit was een heel fijne verrassing, op het laatste dacht ik er nog aan om naar de e-reader te vragen, dit zou ik gewoon vergeten zijn hahaha.
Zo beste Nederlandse vrienden bedankt voor deze verrassing's party, ik heb er van genoten.
Zo nu zijn jullie weer allen even bij gepraat
Gr Rita & Robert

2 opmerkingen:

  1. De verjaardag ziet er echt gezellig uit. Ik had je persoonlijk al gefeliciteerd en kwam alleen even kijken naar je taart, lol.
    Maar jij ziet er ook goed uit Rita, heel wat afgeslankt van een paar jaar terug. Gr. Mar.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja die zijn goed aangekomen en beantwoord, bedankt hoor maar vandaag me weer effe laten gaan, verslag en foto's volgen later.
    Op Facebook staan ze al
    Gr Rita

    BeantwoordenVerwijderen